Alla inlägg den 13 februari 2019

Av K G - 13 februari 2019 02:03

   

Det blev det, tillslut. Skolorna var stängda, som vi fick meddelande om igår. På två sekunder igår hade Elli och en kompis bestämt övernattning. Man kunde nästan höra bruset på sociala medier, om denna snö-dag😁


Imorse skulle vår bil in på service så ingen direkt sovmorgon för mig och Olle. Snöfritt så inga problem att köra. När vi sen skulle hämta vid lunch-tid, såg det annorlunda ut!❄️🚙 Malin var snäll och körde oss fram och tillbaka och lite besvärligt var det med sladdigt och frusna vindrutetorkare. En bil stod fast i ett uppförslut. Med fyrhjulsdrift går det bra!


Elli och kompisar bestämde bio och då bestämde Olle och jag att vi också skulle gå. Vi skulle ju ändå köra. En annan film bara🤗 


När jag skulle hämta F på tåget blev det en liten omväg. Tomt på vägarna så jag testade bilen, mig och vägen. SLADDADE lite😜 Rally-Katja😂 


En bild från ett av passen vi går på, POUND



Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards