Alla inlägg under oktober 2019

Av K G - 31 oktober 2019 12:06

Regnet öser ner och ska så fortsätta. Vi får se vad det blir av kvällens "trick-or-treat. Olle har tänkt gå med kompisar på en lång gata med återvändsgränd. Hans kostym kommer slurpa åt sig regnet på nolltid. Oavsett vad det blir av det så är det firande i skolan mellan 14-15. Som vanligt har man kunnat ta på sig olika "tjänster". Min för idag är att tillhandahålla dukar för pysslet. Återkommer med bilder.


Jag kommer bli hämtad, som så många gånger tidigare, för att träna på YMCA. Skillnaden fr o m idag och på obestämd tid är att det enda jag får göra är att simma☹️🙃 Fick totalförbud igår för all markbunden träning. Det "lilla" onda jag haft i höften visade sig vara en akut inflammation av muskeln och ligamenten i bäckenet. Kortisoninjektioner väntar och muskeln måste få vila. Ingen stretch heller. Simma är bra också, men lite mer omständlig.


Av K G - 27 oktober 2019 00:27

      


Av K G - 26 oktober 2019 01:44

                         

Av K G - 25 oktober 2019 15:53

För ett roligt, kort, intensivt och minnesvärt besök.    
Nu gör vi NY idag!

Av K G - 24 oktober 2019 04:26

Försening från Köpenhamn innebar körning mitt i natten för att hämta hit finaste två vänner från Viken. Missade ögonblicket de kom ut då vi kramades istället❤️      
Nya och gamla vänner, vilken superkombo!

Snap-kartan❤️
 

Av K G - 21 oktober 2019 03:48

Först, vilken match! Ice Wolves, woohoo!   
Vi var många som tittade.
 
Olle har också spelat. Starka insatser!
Idag åkte jag och Elli med våra vänner in till stan för rosa mys. "Mean Girls" på Broadway i denna rosa Oktober-månad.
 
Tuva saknades😔
 
Italienskt, risotto med Karl-Johan till lunch😋
   
Nöjd efter mycket hockey i helgen! 


Av K G - 18 oktober 2019 18:21

Träden hos oss klarade sig den här gången, men paviljongen gav sig under stormbyarna på eftermiddagen igår🥴

   Jag hade de svenska damerna på besök runt lunch, mycket trevligt, och det blev lite disk. Laddade maskinen, körde igång den och vattnet rann ut på golvet🥴Reparatör kommer på måndag, men det här har ju hänt förr. De kan inte byta pumpen för att maskinen är helt inbyggd🥴  

Imorse blev det en underbar promenad på stranden och runt golfbanan
 
Papperarbete och ett trevligt besked:
 
Inga mer studiemedel👏

Av K G - 18 oktober 2019 05:16

 

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards