Av K G - 14 maj 2021 03:08

Av K G - 30 april 2021 02:39

Ägaren av huset bad att få visa huset kommande helg. Enligt kontraktet för tidigt att be om det men hon erbjöd oss en helg "out of town". Okejdå, sa vi   På Zillow kan man se huset, ute för $1,2 m   Imorgon åker vi till Martha's Vineyard. Ikväll var det träningspremiär för flag football.

Av K G - 29 april 2021 19:46

...när man åker iväg för att uträtta ärenden utan att reflektera över vad man har på fötterna. Tur ingen bryr sig, folk handlar, åker till skola mm i pyjamas. Är i gott sällskap!

Av K G - 22 april 2021 22:36

New York Botaniska Trädgård med fina vännerna.
En bild på trädet hemma genom fönstret.

Av K G - 18 april 2021 03:28

Ett sammelsurium av sköna bilder. Sista natten i Myrtle Beach blev på annat hotell eftersom vi missat att boka just den enda natten. Oj, vad hotell skiljer i standard. Men glad ändå, vi fick alligatorer, shoppingstad och ännu mer minigolf! Kört hela dagen idag, iallafall halva. Halva kvar imorgon. Historia om Civil War och sen om George Washington'a uppväxt i det hus han växte upp i mellan 6-20 år. Middag på ett skönt motorcykelhäng!

Av K G - 15 april 2021 15:15

Vi körde till Norra Myrtle Beach där vi bokat en guidad delfintur. Via Intracoastal Waterway körde vi i led med guiden längst fram. Ut i Atlanten. Liiite läskigt var det att veta att under simmade alla möjliga sorters varelser.   Vi tyckte vi såg delfiner på håll men tyvärr blev det inte någon närkontakt. På väg tillbaka fick vi sen köra fritt och OJ!!!!! så roligt det var. Jag kanske fick lite FÖR mycket feeling, fort gick det.   De toppade på 35mph.

Av K G - 14 april 2021 02:57

Myrtle Beach, vilken pärla!!
På väg hit såg vi en alligator, takrelingen lossnade och vi körde tre timmar utan att hitta kaffe.

Men nu är vi här, hotellet uppfyller alla önskningar.   T o m egna vattenrutschbanor.
Nu ser vi fram emot soluppgången imorgon och lite senare på dagen ska vi ut på jet-skis  tanken är att guiden ska fixa en träff med delfiner🤞