Alla inlägg den 4 augusti 2019

Av K G - 4 augusti 2019 10:43

       


Av K G - 4 augusti 2019 05:21

Vaknade 04👀✈️⚖️(Hehe, om nån fattar vad jag ”lider” av)

Första stoppet blev ..... minns inte var vi svängde av i jakten på svensk snabbmat. Gick så snabbt så kameran hann inte med. Kladdet här är en TUNNBRÖD-rulle!!😋 Check på den😁

 


Check också på andra stoppet, Gränna! Vad är väl en sommar utan polkagrisar🤔      


In i bilen igen och en del kortspel bak i sofforna. 


Vid 19.30 rullade vi in på Lerbergets camping. Vem hade väl trott att vi skulle bo här någon gång? Här har jag cyklat förbi MÅNGA gånger till och från jobbet🤗  



Vi fick en underbar solnedgång där vi bor nere vid vattnet. Grannarna frågade oss direkt när vi klev ur bilen: ”ni är här varje år va?” Eeehh, nej, första gången?!?? ”Vi ville byta till er plats för utsikten, men receptionen sa att nej, de har bokat redan i april så de vet nog precis vilken plats de vill ha” Haha, vi hade ingen aning, annat än att den hette ”Gräddhyllan”😂 Bild på solnedgång kommer när den är framkallad(min mobil var inte med och den som tog bild sover😁) Nu kaffekok och frukost innan HampCamp. Ja, jag vaknade 04 idag igen! Och ja, måsarna vaknar också tidigt!

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards