Alla inlägg den 12 november 2019

Av K G - 12 november 2019 01:41

Måndag morgon kan man få längta tillbaka till fredagens före-hockey-brickan! 😋  
Olle skapade konst! Försök gissa vad det är?!
 
Veterans Day och F ledig, barnen i skolan. Luuugn morgon och sakta mak via små-ärenden till Tully Center där jag skulle få min efterlängtade injektion mot min inflammation. Just den här dagen var de såklart nästan en timme sena! 🤨
 


5(fem!!!!) sprutor senare fick jag välja mellan sockerladdat och sockerladdat att äta🙄😲kan ha varit liite bra då blodtrycket var bottendjupt 🤕 Man blir SÅ ompysslad på sjukhus. Gå själv? Nä, nä, vi kör dig🤗 Prognos nu är värre innan det blir bättre. Ser inte fram emot nästa gång om två veckor, nu när jag vet hur det känns😫

  

Gissat om konstverket än? Scroll.



















Han lade färgglada godisar (Skittles) i ett fat. I en fyrkant. Hällde vatten i mitten och väntade. Bilden är mitten av härligheten.











Ovido - Quiz & Flashcards