Alla inlägg den 22 juni 2018

Av K G - 22 juni 2018 13:38

   

   

och midsommar! Har aldrig sagt/skrivit den kombinationen tidigare


Ett skolår har gått och det finns mycket att reflektera över. Just nu dricker jag en kopp snabbkaffe och får en flashback till allra första början här i huset. Har inte druckit det sedan dess, men eftersom vi lånade ut kaffebryggaren till Henriette och Kjell igår så fick det bli det. Och så rätt på något sätt, jag knyter ihop året med en kopp kaffe❤️

 

Ikväll ska vi på kombinerad graduation/pensions/återresa-fest hos Arvidssons. 


AC:n funkar förresten nu. Så till den milda grad! Den stängde inte av alls istället så jag har vakat sen 03 och lyssnat på ljudet av kalluft som trycks in i huset. Kul!

  

Jag vet att jag tog en bild den allra första dagen, när de var på väg till skolan. Såhär ser det ut idag:  

 


Olles fantastiska lärare Mrs Petrucelli. Tack för året! (Observera vad hon håller i sin hand, en Gävle-bockenpåse. Två ”världar” är sammanförda😁)

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards