Alla inlägg den 22 april 2018

Av K G - 22 april 2018 22:04

Efter besöket hos kiropraktorn tog jag mig en skön promenad. Stötte på en annorlunda lösning. Syns inte jättebra i bilden men man har använt trädet som hållare för elledningarna🙈


Lördag var det gymnastik, lek med kompis och baseball. Vi hyrde ”The last Jedi” på kvällen. Kl 21 när filmen var slut var jag lika slut.

Idag började vi med att fira ”Earth Day”. Det gjorde vi genom att åka ner till stranden och plocka skräp. Det råkade sammanfalla med slut-tampen av ”Minute-man-race”. Ett spring-lopp med målgång på Compo. Fina utställare fanns där (Volvo😁)    Alldeles för mycket skräp på kort sträcka samlade vi ihop innan vi körde hem för att äta och få Olle ombytt inför träning. Vilken eftermiddag!💕


  Nu sitter jag och laddar för att grilla, önskat av barnen. Har blivit bortskämd med att F alltid grillar, jag brukar ta tillbehören. Kolgrilla kan jag, men gasol?! 🤔🤨






Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards