Alla inlägg den 5 mars 2019

Av K G - 5 mars 2019 20:06

  

Fick idag klart för mig att nöjesfältet och strandpromenaden vid sidan om är desamma som i filmen ”BIG” med Tom Hanks😁


I övrigt är det en fantastiskt fin dag. Snön ligger kvar, kallt i luften men solen värmer.


Fick en irriterande sticka i hälen igår. Vad gör man när man inte har en annan vuxen på plats och definitivt inte kan vrida kroppen tillräckligt för att åtgärda själv? Jo, man mutar en vän med lunch med ”stick-borttag” som trevligt inlägg.   

Tack Malin! 


Glad semmeldag!

Av K G - 5 mars 2019 01:08

Massor med tung blöt-snö hade vräkt ner under natten. Jag förstod hur entré-gången och uppfarten skulle se ut så en liten suck släppte jag ut. Jag brukar se snö-skottningen som vardagsträning men efter att ha skottat gången sa min rygg ”stopp!” Jag smsade att vi gärna ville ha plogat uppfarten🤗  

När det var avklarat kom så snön till sin rätt. I solskenet som VÄRMDE var det ljuvligt att vara.    


Ikväll så en ny ishall, i en nöjespark!        


Ovido - Quiz & Flashcards