Alla inlägg den 22 oktober 2018

Av K G - 22 oktober 2018 18:46

  

  

Först av allt, en bild på ett super-härligt gäng som bjuder på spännande hockey!  


Jag hade besök hos kiropraktorn i fredags, igen. Nacken kunde korrigeras och han sa att min yrsel inte hade med nacken att göra utan att jag drabbats av ”kristallsjukan”.  Balanssinnet påverkades av förrymda kristaller i örongångarna. Bot finns, sa han, vi ska ta tag i det nästa gång (idag). Jag ilade hem, googlade och hittade egna övningar att prova. Det funkade!! Yrseln minskade direkt (efter att först ha ökat i övningarna) och när de här anlände sent fredag kväll, var jag än mer ok!!  



Vid en middag fick så de här Sandviks-tjejerna ses🤗 (jag från Gävle😁)


Ett ytte-pytte silikon-plåster täcker nu ärret i pannan. Det kommer vara en välbevarad hemlis i iallafall ett år framåt. Ärret alltså.Det ska skyddas, hållas övertäckt med silikontejp för att läka så fint som möjligt. 


Våra fyra pumpor förädlades igår.

     


Vardag igen, gästerna gör Manhattan i dagarna tre, det är ju fullt möjligt att pendla fram o tillbaka. 


Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards