Alla inlägg den 20 september 2018

Av K G - 20 september 2018 01:47

   

  

Yom Kippur var det från igårkväll till solnedgång idag. En judisk högtid i försoningens tecken


https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jom_kippur


Gillar tanken med högtiden🤗


Olle och jag undrade om det här var sista doppet för säsongen


   


Imorgon bitti ska bilen lämnas in, den låter lätt förkyld och hostar när den körs. Ny grej att bemästra. Låne/hyrbil ska hämtas ut. 


Fick en salva utskriven av min hudläkare. HICKADE till när jag hörde priset av apoteket. $800/tub!! 


Tur vi har försäkring! Och att apoteket insisterade på att ta det direkt med försäkringsbolaget. Tidigare har jag fått betala och sedan begära tillbaka från försäkringen. Det här nya apoteket t o m kör hem receptet till mig🤗kostnadsfritt. Jag håller andan, är van med att det är visst mankemang med försäkringen och att bli tvungen att ringa och strida för att de ska betala räkningarna. Det här låter nästan för bra för att kunna stämma🤔🤪


Återigen i uterummet, lyssnande på en fantastisk ljudkuliss med alla möjliga djur. I sällskap av mina kryddor


Ovido - Quiz & Flashcards