Alla inlägg den 20 juni 2018

Av K G - 20 juni 2018 15:46

Vi är mitt i veckan, 2 1/2 dag kvar av skolan. Barnen längtar, jag med, ska bli fantastiskt skönt att inte ha läxor att hålla koll på. I samma veva slutar sporterna med, vi har inte anmält till sommarträning utan ser fram emot att kunna vara helt spontana! 


Emil och jag har haft fullt upp med träning, koordinera hantverkare och besök på stranden SÅ lyxigt att ha tid att umgås! 


AC:n visade sig vara trasig så hyresvärdinnan bestämde att hela systemet skulle bytas. Hantverkarna var här hela dagen igår, tills det blev alldeles för varmt att jobba på vinden. Jag är glad att det inte är vårt kylsystem, bytet kostar $8-10 000  


En annan hantverkare är på plats och gör ”små-fix”, myggnät som är trasigt, byter taklampor som inte funkar, lite murbruk i öppna spisen mm mm.


Olle hade ”avslutning” igår, jag och Emil var med. Klassföräldrarna hade ordnat fika och barnen hade högläsning för oss föräldrar ur sina egna böcker som de jobbat på i skolan. Så imponerad över Olles verk, en hel bok skriven på engelska!!





Igår kväll åkte vi och köpte glass efter maten. Eftersom det var så varmt och fint väder bestämde vi att vi skulle svänga ner på stranden och äta den. Vilken tur att vi gjorde det, kvällen var fantastisk!




Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards