Alla inlägg den 11 april 2018

Av K G - 11 april 2018 23:07

Olle hade en play-date bokad, kl 09 skulle han lämnas av hos en klasskompis. Upphämtning kl 18. Jag har under dagen fått små rapporter om lek på stranden (strålande väder idag), lite illamående efter för många varv på ”snurre-grejen” i lekparken, pizza till lunch👍


Elli och jag väntade in killen som skulle kolla av om vi har termiter. Jodå 🐜


Vi städade lite och Elli putsade fönster, plötsligt händer det🤩


Vi fortsatte vår tjej-dag med ett besök i Stamford. Jag behöver nya glasögon och Elli ville kika på, allt🤪


Innan tumbling hann vi med en glass   


När Elli kilade in till träning tog jag en kort promenad till en ostbutik som jag spanat på ett tag. Gick runt en stund och kikade och blev bara gladare och gladare. Dels kände jag igen mig i miljön, kunde varit en butik i Sverige. Fanns t o m disk-trasor med ”Design Sweden”💕 Sen fanns det också SÅ mycket gott, ostsorter jag inte sett förr. Begränsade mig till två sorter, den här gången😋

     


Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards