Direktlänk till inlägg 14 februari 2018

OS på TV

Av K G - 14 februari 2018 02:08

   

Måndag morgon hade jag ett besök hos ”the dermatologist” bokat. Jag var där i god tid före 9 och satte mig för att vänta. Jag märkte att receptionisten blev lite brydd och efter en stund fick jag frågan ”Do you have an appointment?” Japp, sa jag, stensäkert. Hon gick in och tittade och sa ”ja det har du, den 12:e MARS”  Bara en månad fel! Bokade tiden för 5,5 mån sedan, när allt var rörigt och mycket. Lade in det fel helt enkelt🤗 Plötsligt hade jag en massa tid att göra annat. Jag hörde av mig till Viveka, mäklaren som hjälpte oss att hitta huset. Hade hört att hon hade en massa krukväxter och gärna gav skott. Äntligen fick vi in lite grönska i huset! Här är min lilla odling nu:     En del har redan fått nya krukor att gro i, resten får gro lite rötter först! 

Semmeldag idag, ”fat-tuesday” härIngen semla idag men är hembjuden på semla imorgon💕

Himlen brann ikväll!     



Nu tittar jag på OS, mycket, MYCKET, om de amerikanska deltagarna. Jag som vill se våra svenska hjältar🤔🤗😁


F är någonstans i USA och jobbar, någonstans mot Chicago-hållet tror jag😏Vi har fulla scheman båda två, jag HAR lyssnat men minns inte så bra🤣. 

Imorgon är det Valentine’s, STORT här. Det är inget val, på Elementary-level har man med sig ”kort” för att byta med klassen. Jag har pysslat ihop en varsin påse till Elli och Olle med❤️ Anni och Emil har vi i våra hjärtan❤️❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K G - 11 augusti 2022 22:16


Sista inlägget från oss

Av K G - 11 augusti 2022 22:12


Nu är vi båda tillbaka.

Av K G - 7 augusti 2022 12:55

Nu börjar tiden för den här bloggen rinna ut, några inlägg till blir det nog men när cirkeln är sluten och vi båda kommit på plats på våra nya jobb, ja då får bloggen pensioneras. Den var ju tänkt som dagbok kring New York och äventyret och har då fy...

Av K G - 4 augusti 2022 08:07

Även för fiskarna

Av K G - 1 augusti 2022 15:12

  Så här ser det ut när städfirman schabblade bort flyttstäd igår, ägarna redan åkt iväg och vi landar i huset med alla våra prylar. Städfirman lovade komma idag men lyser med sin frånvaro och nu inte svarar. Aaarrrghhhh, igen. Katter i huset tidigar...

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards