Alla inlägg den 22 januari 2018

Av K G - 22 januari 2018 01:27

Pang! sa det lördag lunch. Olle hade spelat match och vi var hemma igen och bara tog det lugnt. Vi for upp och runt och undrade vad som lät. Elen gick samtidigt. Elli trodde det var en bomb, Fredrik kollade gaspannan. Jag satte mig i bilen för jag råkade titta ut genom fönstret när det smällde och såg en man på promenad som tittade bort från vårt hus när det smällde. Jag åkte 20 meter och såg orsaken. En gren hade fallit ner över elledningen tvärs över gatan. Suck! Alla dessa träd alldeles för nära ledningarna! Jag tände brasan, man vet ju inte hur länge värmen blir borta. Teknikern kom iallafall efter en stund  


Elli bakade brownies med choklad och marshmallows till efterrätt, mums!   Olle var bjuden på kalas och kom hem med ett glas(!)


Tack och lov för svenskhockey.tv Vi känner att vi är med fast vi är en bit bort.    

Olle spelade match igen imorse och hade med en av kompisarna hem efter. Han och Carter hade en toppeneftermiddag ihop och de skapade konst tillsammans!   


Nu ser vi amerikansk fotboll på tv, snart Super Bowl!

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards