Direktlänk till inlägg 19 november 2017

Lördag

Av K G - 19 november 2017 00:22

  

   Den här låg i brevlådan igår! Så lite kan betyda så mycket


Tidig morgon igen imorse, spel 07.20 på ett ställe som heter Chelsea Piers, i Stamford. Ett center med bassänger, gymnastik, baseball inomhus, hockey mm. Finns ett likadant på Manhattan. Efter det en paus och ny match 10.50 på Twin rinks. Jag ska inte gnälla, första matchen nannade jag och Elli igenomkillarna hämtade upp oss!


Jag upptäckte under matchen att mitt etui, ett litet fodral där jag har våra försäkringskort, lite pengar, något kreditkort mm, inte låg i väskan. OROANDE! Jag är SÅ noga med sånt för jag förstår redan innan att en förlust av sånt skapar PROBLEM. Och så finns den inte där den ska vara?!? 


Höll oron i schack tills vi kom hem och där blommade den ut!!! Etuiet fanns inte någonstans!! Checka in och se att kreditkort inte använts, puh! Försöka komma ihåg var jag tagit upp det senast. Tidspress eftersom Olle skulle iväg på kalas. Satte mig i bilen och körde till de tre ställen jag kunde tänka mig. Det tredje, Stop & Shop, mest för att jag är där nästan varje dag. Hör och häpna, där fanns den!!!!Inget namn på upphittare tyvärr, men jag och butikskillen önskade varandra ”Happy Thanksgiving”. Jag rös i hela kroppen när han kom ut med den i handen! T o m kontanterna var kvar. Puh! 


Olle är iväg på hockeykalas (vad annars?🤣) på SoNo Ice-house, kompisen Carter fyller 8!


Vi firar att Malmö J20 vann dagens match!👌👊💥









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K G - 11 augusti 2022 22:16


Sista inlägget från oss

Av K G - 11 augusti 2022 22:12


Nu är vi båda tillbaka.

Av K G - 7 augusti 2022 12:55

Nu börjar tiden för den här bloggen rinna ut, några inlägg till blir det nog men när cirkeln är sluten och vi båda kommit på plats på våra nya jobb, ja då får bloggen pensioneras. Den var ju tänkt som dagbok kring New York och äventyret och har då fy...

Av K G - 4 augusti 2022 08:07

Även för fiskarna

Av K G - 1 augusti 2022 15:12

  Så här ser det ut när städfirman schabblade bort flyttstäd igår, ägarna redan åkt iväg och vi landar i huset med alla våra prylar. Städfirman lovade komma idag men lyser med sin frånvaro och nu inte svarar. Aaarrrghhhh, igen. Katter i huset tidigar...

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards