Alla inlägg den 6 november 2017

Av K G - 6 november 2017 01:11

  



Ett träd som visar alla årstider på samma gång. Grönt nertill och kalt upptill. Bilden är tagen i veckan vid Olles skola, när jag skulle hämta honom.


I fredags åkte jag med Karen och Anette till en ”outlet” i Clinton. Det var behagligt väder och inte alls mycket folk. Efter att vi gått och kikat där i två timmar åkte vi vidare till en vingård för att äta lunch. Det var nyp i armen känsla! Jätteskönt väder, vi kunde sitta ute och maten var god. I november!?? 



Fredagkväll blev vi bjudna på riktigt saftiga och smarriga hamburgare hos familjen Tretow. Alla var trötta efter veckan och Olle skulle upp och spela hockey (som alla lördagar) så det blev inte så sent.


Lördag efter match åkte vi ner till stranden för att bara vara och få lite sol på oss. På väg hem stannade vi till på golfbanan för att köra en putt-tävling på övningsgreenen. Jag vann! 


Nu har vi också ställt om klockorna här så efter någon vecka med ”bara” 5 tim tidsskillnad så är det nu 6 tim igen. 


Anni och Emil, nu saknar jag er sådär extra mycket igen


❤️





Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards