Alla inlägg den 27 september 2017

Av K G - 27 september 2017 03:04

   

På Olles skola den här gången. Det värmer så när alla i personalen vet vem Olle är, "he is so sweet", "I adore him"🤗

Även om Olle tycker det är tufft så är han på en bra skola med personal som bara vill hjälpa honom. 


Under min FM-promenad passerade jag den här skylten, så sant, så sant!


I övrigt har mina senaste dagar varit fulla av samtal med försäkringsbolag, tandläkare mm. Tar man beslutet att ta tag i några samtal så får man räkna med att det går ett par timmar. En mixer och juicepress fick jag på plats idag, äntligen kan jag göra "ingefärsdricka" igen! 


Vädret är helt fantastiskt, sommarväder, och från vad jag hör så är solsken "default-läge" här. Slog mig en morgon, att vi bara går ut till bussen utan att fundera på vad man behöver ha på sig! Det har regnat två (!!) morgnar sen vi flyttade hit. 


Det är lite lugnare nu vad gäller saker som måste göras, jag börjar ana ett lite mer bekvämt läge. Så som de som varit här längre beskriver det. Har körkortet kvar på "att-göra"listan, sen kanske?

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards