Alla inlägg den 23 september 2017

Av K G - 23 september 2017 04:52


Bladen börjar skifta färg nu och en hel del har redan singlat ner på marken. Det krockar lite med den rekordvärme som är nu, att säga "höst" känns konstigt. På söndag väntas 89 F, det varmaste den 24/9 sedan 1959! 


Jag har klarat av första ensamma natten    


Fredrik kom hem tidigare idag och vi hade en trevlig lunch i solen och han fick hänga på min promenadrunda.


Elli och Olle fick vara hos Ella och Vilgot ikväll eftersom vi skulle på cocktailparty med föräldrarna i Olles lag. Vi körde till Darien där vi bjudits in till en av familjerna. Fantastiskt vackert hus och fantastiskt trevligt med alla föräldrarna. 


Lika skönt var det att sätta sig i bilen och köra tillbaka, hämta barnen och åka hem! Vilken vecka! Morgonrock på, nerbäddad i soffan med rapporteringar från Vita huset på tv. 


Sammantaget en vecka med övervikt mot det positiva, även om jag, när jag går tillbaka och läser, faktiskt låter rätt så negativ😌 Vilken märklig mening med många kommatecken det blev🤣


Helgen kommer bjuda på hockey, baseball, poolbad, matteplugg(!) och om Elli får bestämma några klädbutiker. Och så lite scones-bak! Jag TROR att jag hittade filmjölk (-ish), har inte smakat på den än så det blir spännande att öppna den imorgon bitti🤗

Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards