Alla inlägg den 5 september 2017

Av K G - 5 september 2017 02:54

Jag frågade grannen i fredagsmorse, när vi väntade på skolbussen, varför man firar Labour Day. Han var inte riktigt säker men trodde nog att man "hyllar" de som jobbar. Ok🤔 Sak samma känner jag, vi fick en härlig dag ihop på stranden, skäl nog för mig.😁🤗 Stranden var full med lediga människor men vi lyckades hitta ett par kollegor med familj. 


Det blev inget IKEA för oss, på väg ut från Westport körde vi förbi ett ställe som såg ut att kunna ha möbler. JISSES! "HomeGoods", what a place! Där fanns ALLT möjligt, till bra priser! TV hann vi ockdå få på plats och genom helgen har vi tagit små steg hela tiden i "hembyggandet". Söndag öste regnet ner så vi tog bilen och gav oss ut på åktur. Sportaffärer, HomeGoods, TacoBell och Stew Leonards besöktes. Hockey och konståkning drar igång den här veckan och när skridskor plötsligt blivit för små måste man försöka lösa det. Tyvärr fanns inte några skridskor att få tag på men jag fick tips från Ellis tränare att det finns ett ställe i Greenwich där man kan boka tid för att prova ut nya skridskor. Ett av alla samtal som väntar imorgon. 


Många samtal på WhatsApp, messenger och andra sociala medier har vi också hunnit i helgen. Vi fick också besked om ett till besök FÖRE påsk, SÅ kul! 


Otroligt trött, nya tag imorgon!


Presentation

Här är vår resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards